Хапай Mammut-a !

Мармота, Сальову і Мамут в пакет 
Ладують ногами, руками і знову
Кидаються в бій, щоб схопити THF намет
А ввечері Facebook замайорить - Увага ! ОБНОВА!!!

Шєпка з нутрії, та шьо у третим рєду, мені фист удаласи. Вере пиду шукати на стриху свою, ріхтувати на свєта :)
 - Маріко, та хоґім туда ! 
 - А шьо там є ?
- Та там є усьо, але тане фист , кажут шо мож мешти за дисєтку купити
- Біжім!

- А шо то пиши на тих мештах Горе-Тех ?
- Вуйку то Гортекс, хоча візьміть ці з псєчим мєхом, нащо вам ті пусті американскі хімії
- Йо, дікувать

 Приблизні діалоги можна було почути років десть тому на речових ринках. В ті часі ще не було божевілля на лейбочки. Народ мав можливість завжди вбирати між новими та вживаними речима. Та статки на той час дозволяли купляти більше нових речей ніж вживаних. Тим не менш, активний рух на відкритих речових ринках був. Від мілітарі і до Діору, я сам шукав собі бундесвєровскі бєрци, менделі, лови і все що б можна було носити в гори. Серед продавців завелися друзі, знайомі. Їхня праця не легка, пов'язана і з ризиками просто "пролетіти"  чи потихеньку продавати і не бути хитродупим. З часом, коли інтернет став ближчим, можна було ознайомитися детальніше, що ти продаєш і скільки це може реально коштувати.
 З настанням валютних стрибків, речові ринки значно подорожчали. Останні відвідини нагородили мене потужною фразою жіночки "Почуваю себе як в музеї". Такі події дали поштовх до відкриття безлічі магазинів вже не з сталою ціною, а з її поступовим зменшенням. Ці магазини добряче потіснили продавців на ринку. Та є один момент. Всі ви добре знаєте, як не просто придбати щось цікаве в них.  За те бажаних речей повно на олкс та на сторіночках інтернет продавців в фейсбуці. Ось тут появилися нові продавці. Вони не мерзнуть на ринках. Вони хапають Мамута і йдуть на іншу роботу, щоб ввечері його продати дорожче. За короткий час сформувалася  жорстока система банального перекупу 1% екстра речей, проти якої ми прості лохюди, на жаль безсилі.  Те що буде написано нижче, це лише власні спостереження. 




1) Черга.  
Чому Ви завжди бачите одних і тих самих людей щоранку перед дверима? Може ви запізно прийшли? Чергу займали з 4 ранку. Як Вам? Є наймані люди, які стоять просто в черзі за невелику суму. Краще просто стояти безхатченку в черзі за 100 грн, чим просити на вокзалі, чи не так? 

Позиція в черзі - козир. 

2) Група.  
Четверо чоловік одночасно хапають мємбранкі, лонгсліви, а ще двоє перевертают мешти. Заступають плечими їх теж спільники, яким просто платять, або які теж в долі.

3) Час. 
    Достатньо 30 секунд, щоб зібрати "вершки" одної позиції.

4) Вибірка
За 30 секунд хапається все. Потім в кутку сортується, відбраковується. Ласі штанішки  з лого мамонта для Обнови в кантактікє, кладуться в окремий пакєт.

5) Є категорія молодих людей, які нічого не купують. Вони перевіряють кишені на предмет грошей. 

Ще дуже багато моментів не описано. Та хіба я про все знаю???

 Молодики, в куртках відомих туристичних брендів, це елітні війська. Іноді для маскування вони одягають окуляри Julbo з 6 категорією захисту, напевно ніколи не використаними за призначенням. Зіграність цих людей просто неймовірна. Можливо варто новий спорт вигадати? По виловленюю рашгарда Патагонія з мішка брітішміксу? :) Я не раз слідкував за тим як блискавично змітаються з полиць всі мембранні куртки. Вас можуть легко відштовхнути, навіть пробачення попросити. Але знайте, жага наживи наповнює цих людей дуже сильно. Свідченням тому є момент відкриття дверей. Охоронці, просто притискаються до стін і спостерігають, за лавою людей, які кожного тижня, наче голодні, йдуть купляти речі далеко не першої необхідності. Сварки, лайка, добре що не б'ються. В Житомирі навіть ескалатор зламав натовп народу який біг до магазину. Це нормальні робочі моменти, які на жаль травмують психіку. Власникам магазинів на це начхати, вони продовжують заробляти. Хапуги хапають Мамута. Все йде по плану, а план йде по колу.

Подібні черги були за спиртним за застійні часи. Дивитися картинку в горі публікації))

Все б нічого. Але ввечері відкриваючи стрічку новин в фб, ти бачиш сотні пропозиції, які можливо саме сьогодні були доступні всім за доступною ціною. Але ні, ти заплатиш 500% плюс, бо ти лише юзер-лузер, який теж хоче дешевше.

Купити нове, це хороший вибір. Та звісно еквіпмент сучасного туриста дорогий, та не кожному по кишені. Тому подібні Обнови, дають левовій частині туристів одягнутися в улюблену лейбочку. 

Дуже велика надія на українських виробників сучасного туристичного одягу та спорядження. Хочеться вірити , що з часом Ви витісните  необхідність пересічному туристові платити за вживані речі.

А з іншої сторони чому ми так живемо? Чому вже безліч десятків років доношуємо, за кимось старі лахи. Ще й в кінці кінців, мусимо ще заплатити в п'ятеро дорожче? Відповіді на ці запитання будемо шукати кожен сам. Але пам'ятайте лише одне, що люди діляться тільки на дві категорії : ті, які вирішують проблеми та ті, які від них ховаються.

Популярні публікації