>2061

  Здавалося, що цей густий туман, який вкрив місто Закопане, зіпсує мені моє довгоочікуване знайомство з новими горами. З розповідей друзів і з безлічі фото, на мене чекали геть інші, не звичні Карпати. Наші розрахунки з погодою, всі інші чаклування, мали гарантувати нам ідеальне татранське рандеву. Авто набирало висоту, ми виривались з обіймів туману і врешті решт, коли ми виїхали на високогір'я, сонце розсіювало туман - я вперше побачив засніжені контури гір. Ааааааааа! Ось таким простим та не літературним привітанням, я вітав Високі Татри :)

Долина озера Морське око 

 Приїхавши додому, звісно всі розпитували : "Як там Татри?" Ось тут я собі сам задавав запитання, які вони? За той коротесенький відрізок часу, ми напевне привідкрили лише дещицю, які ці гори насправді. Зважаючи на відсутність необхідного досвіду зимових сходжень та на відсутність відповідного спорядження, на висоту більшу за 2061 мені довелося дивитися знизу. Та тим не менш, мені довелося відкрити для себе багато цікавого. 


 Ностальгія.. Це головне враження від Високих Татр. Ти не вдома. Тут ти це відчуваєш кожною клітиною свого тіла. Здається що навколо такий же сніг, ті ж смереки, вода з струмка з талим присмаком але незрозуміле відчуття спотворює сприйняття. Щось стискає тебе, не дає повністю віддатися відчуттям. Ейфорія приглушена. 

Схроніско біля озера Морське Око
 Поляки, чехи, словки, люблять подорожувати Українськими Карпатами, через вседозволеність. В Татрах все по іншому, а що головне на користь горам. Відсутність запаху диму, незначною мірою перекривалася зручностями схроніск та й взагалі сервісом в цілому.


г.Мніх
 Для природи і для людей -  це гасло європейських гір. Моя подорож в гори набула зовсім іншого значення. Шпилясті вершини, озера, приємні люди, відношення цих же людей до мене,  були заміксовані з почуттями смутку.  Чому вдома не так само..?




Вершина гори Малі Риси 2430м.н.р.м.

Коментарі

  1. Да, Татри - то круті гори, правда вся Польща там на вихідних)) мандрував там разів 5. пам"ятаю цей захопливий краєвид на шпилясті верхи, що відкривається з перевалу в Горцах. Доречі, Татри також видно з Кракова в хорошу погоду (як Говерлу з Франківська). На Риси певно не підіймалися? там багато людей загинуло цієї зими...

    ВідповістиВидалити
  2. На Рисах розбилось за грудень більше 15 людей(..Ми не ризикували. Гори кльові!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації